ETB is de afgelopen jaren uitgegroeid tot de grootste Nederlandstalige BPO in Turkije, met meer dan 1.200 Nederlandstalige medewerkers verdeeld over 20 locaties in Turkije, maar ook in Europa..
Naast Nederlands biedt ETB diensten aan in het Engels, Duits, Frans en Scandinavische talen, waardoor ze een breed scala aan Europese markten kunnen bereiken. Het merendeel van haar medewerkers heeft een sterke affiniteit met deze landen, waardoor zij niet alleen de taal uitstekend beheersen, maar ook effectief kunnen communiceren binnen de culturele context van deze markten. Dit resulteert in een dienstverlening die zowel taalkundig als cultureel perfect aansluit op de behoeften van haar klanten.
De onbegrensde mogelijkheden in Turkije
ETB onderscheidt zich door zijn omni-sourcing oplossingen, waarmee de hele klantketen bediend kan worden. ETB biedt een volledig pakket aan diensten: van klantcontact en backoffice tot creditmanagement, financiële diensten, IT-services en HR-services. Dit maakt ETB de one- stop-shop BPO voor bedrijven die op zoek zijn naar een betrouwbare partner voor al hun operationele behoeften.
Hoofdsponsor ETB
In het kader van het 100-jarig vriendschapsjaar tussen Nederland en Turkije is ETB hoofdsponsor van diverse activiteiten. ETB, als grootste werkgever van Nederlandstaligen in Turkije en haar brede scala aan diensten, wordt zowel door Turkije als Nederland zeer gewaardeerd vanwege haar positieve bijdrage aan de samenwerking tussen beide landen.
Sinds kort is Sander Kuijer als nieuwe Chief Commercial Officer aan boord van ETB en zet het bedrijf een belangrijke stap in het realiseren van zijn ambitieuze plannen en het verder versterken van zijn positie als toonaangevende dienstverlener.
Sander Kuijer
Met de toetreding van Sander Kuijer als CCO kijkt ETB vol vertrouwen naar de toekomst. ‘Onze ambitie is om ETB naar een nog hoger niveau te tillen,’ vertelt Sander. ‘We willen onze marktpositie verder versterken en nieuwe samenwerkingsverbanden aangaan.’ Een belangrijk onderdeel van deze strategie is het verder uitbouwen van de relatie met de Nederlandse markt. ‘We zien enorme kansen in verschillende sectoren en willen Nederlandse bedrijven laten zien hoe we hen kunnen ondersteunen bij hun groeiambities,’ aldus Sander.